JEŻYKI – Środa 08.04.2020

Drodzy Rodzice przypominamy, że wszystkie wykonane prace dziecka (w miarę możliwości) można chować do wcześniej założonej teczki.

1. Dzisiaj postaraj się wykonać kartę pracy  cz. 3, s. 64-65 – kliknij tutaj Odpowiednim kolorem pokoloruj rysunki jajek. Podziel nazw zdjęć na głoski. Narysuj pod każdym zdjęciem tyle kresek, z ilu głosek składa jego nazwa.

2. Teraz zaproponujemy Wam matematyczną grę, rodziców poprosimy o kliknięcie w podany link . Życzymy udanej zabawy z cyferkami.

3. Dla chętnych dzieci proponujemy jeszcze jedna zabawę on line, dzięki tej grze utrwalimy sobie położenie przedmiotów pod, nad, z lewej, z prawej strony. Zapraszamy do zabawy – kliknij tutaj

4. Teraz zachęcamy do waszych ulubionych ćwiczeń, czyli GIMNASTYKA !!! (dzisiaj proponujemy ćwiczenia gimnastyczne z wykorzystaniem metody W.Sherborne, ćwiczenia te rozwijają świadomość własnego ciała)
• Wirujący bączek – dzieci ślizgają się w kółko na brzuchu, a następnie na plecach.
• Chowamy się – w siadzie, przyciągają kolana, chowają głowy; rozprostowują się do pozycji leżącej. Gorąca podłoga –dzieci biegają (mogą w miejscu) z wysokim podnoszeniem kolan.
• Na szczudłach – dzieci chodzą na sztywnych nogach.
• Ugniatamy podłogę – w leżeniu na plecach dzieci wciskają wszystkie części ciała w podłogę. Zdobywanie pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa w otoczeniu.

5. A teraz zapraszamy do wspólnej zabawy rodziców lub rodzeństwo
• Prowadzimy niewidomego – jedno dziecko zamyka oczy, drugie(lub rodzic) staje twarzą do niego i podaje mu ręce; prowadzi dziecko z zamkniętymi oczami w różnych kierunkach, a ono się temu poddaje. Potem zamieniają się rolami.
• Przekładamy naleśnik – jedno dziecko przylega w leżeniu na brzuchu do podłoża; partner próbuje przewrócić je na drugą stronę; potem zamieniają się miejscami.
• Wstajemy razem – dzieci (lub rodzic z dzieckiem) siedzą tyłem do siebie, złączone plecami; próbują razem wstać, nie odrywając się od siebie.

6.Religia kliknij tutaj

Facebook